söndag 30 januari 2011

Ny Frisyr!

Ska boka en tid hos frissan i veckan. Mitt hår har blivigt rätt långt och jag funderar på vad jag ska hitta på! Har kollat runt lite på nätet...MEN jag har verkligen ingen koll på vad som gäller?! Känner att jag är mer "noga" nu när det har blivigt lite längre. De perioder jag haft kort hår, tidigare, så har det bara varit att klippa och busa till...Men nu kanske jag ska skaffa mig en lite längre, snygg frisyr? Eller ska jag klippa det kort igen? Det är ju rätt fräsigt med!


Bilden är lånad från NÄTET

Denna frisyren är snygg. I svart/mörkt givetvis och kanske inte så uppklippt MEN med lite längre lugg. Shit va svårt! Nu har jag verkligen problem;)

1 kommentar:

  1. vi prata om ditt hår i helgen
    klipp inte av du är sååå snygg i långt.

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade