torsdag 27 januari 2011

Vilken pissnatt!

Är det inte katterna som står och skriker så är det hunden som gör väsen av sig! I natt så bestämde även Perla sig för att lägga av ett hästlass skit som inte gick någon obemärkt förbi!
När jag äntligen somnat om efter ha slängt ut katter, tystat hunden, bytt blöja, gjort välling och nattat om Perla, kommer Petter in till oss! Han kravlar in sig i mitten av oss...å inte alls försiktigt för att inte väcka en!
FAN!
Lite irriterat tar jag min kudde och går och lägger mig i Petters säng. Efter tio minuter kommer Petter efter mig och berättar att han har växtvärk! MEN VA FAN, BERÄTTA DET FÖR DIN PAPPA!!! Men han sover säger Petter då! SKÖNT FÖR HONOM DÅ!
Beger mig upp för den femtioelfte gången och värmer en vetekudde till Petter! Somnar sen om i Petters säng helt matt och för trött för gå tillbaka till min egna säng! Petter ligger ju även på min arm och det gör inte saken lättare!
06:45 går Ellis väckarklocka igång och den låter som ett jävla brandlarm och min puls far upp på 200! Det är ju inte sant! Men jag har ju säkert fått två timmars sammanhängande sömn under natten!!!



Calle var ju dock en klippa, och säkert skit pigg, och gick upp och grejade med ungarna så de kom iväg till skolan. Han fixade även en smarrig frukost till mig<3
TjingTjong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade