måndag 10 januari 2011

...ja, nu får det vara bra! Har barnen varit lediga i tre veckor nu, eller? Måste kolla...jo i 21 dagar! Å Calle nästan lika länge.
Skönt för dom men nu vill jag ha min vardag tillbaka!
Calle ska vara på jobbet, barnen i skola/dagis och jag på jobbet med lite ledighet mitt i veckan, det är det bästa!
Det blir liksom mer ordning och reda då.

Imorgon börjar jag inskolningen på ÖNH. Ska bli riktigt skoj & spännande samtidigt lite läskigt så klart. Nu när jag väl blivigt varm i kostymen på ortopeden så ska jag byta avdelning:) DAMPIGT av mig men helt klart ett bra beslut! Inskolningen blir heltid i 3 veckor på dagen sen går jag över till natten i slutet av månaden.

TjingTjing så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade