tisdag 1 februari 2011

9

...dagar är jag ledig nu. Känns ju nästan som semester! Om jag nu inte går in och jobbar lite x-tra, vill säga! För det har jag ju tid med nu:)
Idag har jag piffat MIG! DVS: parfymerat mig, målat naglarna och satt på mig mina ringar. Känns kanske som en vardaglig grej för många men inte för mig då jag inte får vara "piffad" på jobbet. Har inte haft på mig mina vigselringar sedan jag började jobba som syrra. Lite dumt faktiskt för jag hade ju kunnat ta på dom när jag är ledig. Men samtidigt tror jag att jag skulle tappat bort dom om jag hade hållt på att hatta fram och tillbaka!

Har även varit hos frisören idag. TACK Calle♥ Fick ett presentkort av min KÄRLEK när jag fyllde år, för att gå och klippa mig.
Sist jag var hos frisören var nog för ett år sedan, sen så klippte mamma mina toppar för någon månad sedan. SÅå detta behövde jag verkligen. Var hos en super gullig tjej på Salong Självfallet i stan. Hon och jag enades om denna frisyren och det känns bra! Ville ju ha en lång lugg, lite mer poppig frisyr fast med längder kvar i nacken. Det går fortfarande att sätta upp så det är också skönt.
Vad tycks?


Lite HIPPI-VARNING på mig i mittbena:)
Nu ska jag fortsätta låta det växa lite till men ändå försöka ha en frisyr! Så det så...TingTjing alles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade