tisdag 4 januari 2011

Manisk!

Perla lider av någon sorts ManiskLedighetsSyndrom! Hon är helt toppad ungen!
Ligger och sover till 9 på morgnarna... Skönt kan vissa tycka, MEN det tycker inte jag som ändå vaknar 07.30!
Sen är hon helt omöjlig att få i säng efter lunchen! Då ska hon leka och stojja...TROR hon! När hon väl har somnat så måste vi tyvärr väcka henne efter en timma för hon somnat så sent! Mm...vad händer med en unge som man väcker vid 17! Jo, hon vaknar med full energi och inte allt för sugen på att lägga sig vid 20 igen :(
Inatt tog hon priset! Vaknade vid 3 och skrek! För första gången faktiskt (kanske tredje) så tog jag in henne till oss. Sov nu unge! JAG VILL SOVA! Nä, då ska hon stojja, sparkas, skrika och bete sig illa! Efter en timma så tröttnade vi på henne så då åkte hon in i sin säng igen där hon somnade efter 5 minuter! Unge!
Så nu är planen att återgå till vardagsrutinerna! Dagis och skola börjar igen nästa vecka. Och jag börjar inskolningen på mitt nya jobb:) Tjohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade