måndag 10 maj 2010

Vilken lycka!

I dag åkte vi en sväng till affären...Har blivigt duktig och skrivit en veckomatsedel så vi var tvungna att fylla på med lite varor. Calle hade tyvärr med sig ICA-kortet till jobbet så vi åkte till City Gross istället för ICA som är den ända vettiga affären! Som tur ÄR så var där inga tokiga gubbar som tacklade en ur köerna...men det är förbannat tråkigt att handla iallafall. Perla fick jag återigen ha hängandes på armen så det var tur att Petter var med och hjälpte mig! :)
Men där bland korvarna...(ska ha choritzogryta med ris till kvällsmat) så hittade jag en förpackning med TIMMERMANSKORV! Fatta vilken lycka!? Har knappt ätit denna korv sen jag var liten! Och då har jag verkligen kikat efter dem! Den är helt underbar! :)
Mums...Delikatess med timmermanskorvknäcke!
Nu ska jag laga min korvgryta inför kvällen sen ska jag på ett pump pass med JoJo! Tjingeling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade