tisdag 22 februari 2011

Rex...

I Lördags fick Petter sin älskade fågel REX! Han för väsen & skitar ner... han uppför sig helt enkelt som resten av familjen:) Ouppfostrad är han med, för att sitta i sin runda fina bur vi fick vill han inte. Nä, ut ska ska han! Så efter många försök lyckades han trycka ut sig genom buren igår, lyckligt ovetande om hundar och katter som gärna hade mummsat på honom!!! Vilken IDIOT!
Iallafall så fick vi tag på en ny bur igår så nu "sitter han säkert"!


♥REX♥

Det blev lyckade Kalas för Petter i helgen. Först på Busfabriken i fredags med alla kompisarna och sen med släkten på lördagen. Tack alla ni som uppvaktat vår lilla 7-åring!

I fredags och lördags hade jag semester! Det var mina första semesterpass som syrra! Det lär ju inte bli de sista:) I sommar så blir det både semester och 4 veckor föräldrarledigt! SKÖNT!

I söndags var jag iallafall på plats på jobbet för att sedan gå på min lååångledighet! 9 dagar DET är ju grymt! Igår hade jag x-kollegor på besök sen så blev det lite solsidan på TV4-PLAY. Jag har blivigt lite hookt på PLAY! Är ju så smidigt! Både SVT och 4ans PLAY är riktigt bra. Det är kanon att kunna kicka fram sådant man vill se som man har missat! Och sen för den delen så har faktiskt SVT en massa bra serier som de sänder på tok för sent på kvällarna. Ex Big C och DownTown Abby!

NU: Tillpiffning & MammaFika, Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade