torsdag 27 augusti 2009

Bröstmjölk i hjärnan...

..var och tränade Body Combat ikväll. Det är ett kampsports influerat pass där man slår slag i luften i olika kombinationer Ja, och det är just dessa kombinationer! Ser ju vad instruktören gör men jag hinner omöjligt med...hummm är kanske lite seg i skallen men så svårt ska det ju inte vara!? JO, tydligen för mig, som gjorde mina moves 2 minuter efter alla andra! Nä, inga mer koordinationspass för mig. Töntigt ju! Ska man iväg och träna så ska det vara pass som man kan ta i lite på och inte en massa dansande och piruetter och sånt trams! Om jag nu ska vara ärlig så är jag tyvärr inte snabbare i hjärnan tidigare i mitt oammade tillstånd...men det känns bra att skylla på det :)


När jag kom hem från träningen så blev det lite mys med Perla i soffan och Lasangetter med sallad som Calle hade fixat till mig. Bättre kunde det inte
bli! Älskar min familj!

1 kommentar:

  1. Vilken söt bild på Perlan i rödrandig dress... så go!

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade