söndag 16 januari 2011

SommarFest

Linda, Myself & Maria
Igår var det Sommar i Åled. Å det blev en trevlig tillställning i HemvärnGården med ett bra band, glada Partydeltagere & en del alkohol:) Tyvärr så hann jag inte ta fler bilder...men det var roligt att se de avdammade sommarkläderna folket hade tagit på sig.
Idag har man mått lite som man har förtjänat...Å fan att man inte kan sova! Vaknade klockan 8 helt klarvaken. Barnen var hos Svärisarna och det var ju meningen att jag skulle haft sovmorgon! Men icke...
Planen är nu att jag ska hålla mig vaken till premiären av den andra säsongen av SOLSIDAN! Sen så ska jag nanna...ska upp tidigt och jobba imorgon.
TjingTjing och TACK alla glada sommarfestare för en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade