måndag 10 januari 2011

Tapetserar i köket...

Vi hade ju en sådan idiotisk vinöppnare som satt fast i väggen, sån man drar i ni vet!? Skit samma. Iallafall, varje gång jag skulle fixa kaffe så slog jag i den. En dag blev jag förbannad och drog ner skiten. Det var bara det att den satt ju inte uppe med lite spik och skruv inte, utan fyra jävla mollypluggar! Så när jag slet ner vinöppnaren så följde ju en del av väggen med ned! Oopps!
Ja, så vi har haft ett hål i väggen nu i ett halvår. Tills Calle spaklade igen hålet för någon dag sedan. Tanken var att vi skulle måla väggen igen med "vit choklad" som färgen heter MEN så hittade jag en rulle tapet som jag fått av Linda♥ för något år sedan. Bästa av allt så är det hennes design, från hennes första kollektion! Väggen blev riktigt snygg...






Design: Linda Pålemo www.mrperswall.se

YouTube Video

Hon har även gjort denna coola tapeten i reklamen för Edet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade