tisdag 25 januari 2011

Vad FAN är det för fel på folk? Man kan ju inte kolla in läget på fejjan utan att bli överröst med massa hejjade: Sverige, Sverige, Sverige!!! Seriöst? Finns det något som är tråkigare än handboll? Humm...NÄ, faktiskt inte! Så sluta trötta ut mig, psyka mig och irritera mig med en massa fåniga INLÄGG om handbollen!

Förrutom handbolls irritation så mår jag prima idag. Jobbade på ÖNH i natt. Det går faktiskt riktigt bra! Sov sedan som en gris fram till TVÅ, sen har det varit fullt ös med
Christel & kiddosar på eftermiddagen.
Nu ligger jag och är lite smått sugen på något onyttigt i soffan. Jag tog ett äpple. Det gjorde ju inget under för suget precis men jag ska hålla ut;)
TjingTjing alles...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade