lördag 29 januari 2011

Fy fasiken!

Petter hann knappt komma hem från fritids igår förrän han började kräka. STACKARN! Han kaskad spydde i badrummet å pappa Calle fick dagen till ära (GRATTIS) torka upp spyan och sanera! Jag ville inte befatta mig med kräket då jag ska jobba natten och hela helgen.
Själv mådde jag prima, sov i två timmar efter lunchen och laddade inför nattpasset. Framåt eftermiddagen så började jag känna mig lite kymig eller så började jag bli lite inbildningssjuk...i och med att Petter mådde dåligt. Men det gick inte över och det började bubbla i magen å illamåendet började smyga sig på...Fick ringa till jobbet en timma innan jag skulle börja och berätta att jag trodde att jag skulle bli sjuk! FAN va jobbigt. Är ju inte helt lätt att få in någon en fredagnatt med så kort varsel SEN så var det mitt första pass utan att gå brevid, USCH va pinsamt! Men vad skulle jag göra? Direkt efter jag lagt på så började jag och kräka. Sen spenderade jag kvällen med att antingen sitta eller ha huvudet (härlig kombo) i toan!
Fy fasiken va jobbigt det var!
Även natten var lite kämpig med kramp i magen. Men nu förutom att jag är matt så mår jag bättre!
Tjodeloo



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade