tisdag 17 november 2009

Syster Bruhn har gjort entrè...

... :) Ja, så är det! Nu har jag avverkat två pass som sjuksköterska på sjukhuset! Det är helt underbart! Fatta att jag är ute och jobbar som syrra efter alla dessa års slit i skolan?!
*BARA NJUTER*
Det är liksom en speciell känsla...Ja, ja...jag går som sagt inskolningen fortfarande så helt självgående är jag ju inte ännu ;) Men ändå!!! Det är Coolt! Hehehee...

PappaUberCalleBruhn är hemma med barn och viker tvätt! Bara det är LIVET PÅ EN PINNE! Vilken klippa! *LOVE U*
(Inte för jag någonsin (kanske ibland) har fått någon beröm för mina lediga dagar med barnen...)
Tänk att jag kommer hem från sjukan med två explosion stora tuttar som skriker efter att bli ammade till viken tvätt, lagad mat samt matlådor, glada barn, kissignödig hund och ett halvstädat hus! Kan ju inte bli bättre det här!
Själv är man förbannat trött och ska upp TIDIGT imorgon. Tänkte tvinga min man till att ligga i soffan och pilla mig i håret å titta på DesperataHemmaFruar...;)

1 kommentar:

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade