måndag 31 maj 2010

Ybermamman...Phuu :)

Jag & Lina har haft en heldag med kiddosarna idag! :) phuu ;) Efter min dagliga promonix i ottan så fixade jag, Petter & Perla till oss, för att åka in till stan med Lina & Svalah!

Petter & Svalah vid Europa och Tjuren...
Det blev en hel del inköpt som stod på VILL HA LISTAN: regnskydd till vagnen, kaffepaus, bikini, mascara, nagellack, present till Christel, barnsadel till hojjen och hjälm, lunch...kaffepaus...
Tur att vi åkte hem annars hade jag nog fortsatt shoppa!!! (åker nog in en runda imorgon igen!)

Axel
Hann precis bara hem och dumpa av grejorna och ge Perla lunch, sen så åkte vi till Christel och tittade på hennes senaste underverk och fikade med ALLA kiddsen!
AXEL är så SÖT!

Sen så kom vi till dagens STORA utmaning...ATT FÅ PERLAS CYKELSADEL PÅ PLATS! HeHe...efter tag så grejade vi det...OCH NEJ DET ÄR INTE EN VANLIG J¤VLA BARNSADELSITS EL VA F¤N DET NU HETER! NÄ...för det är en sådan krånglig sadel som skulle sättas fast på ramen! (har ju ingen pakethållare på min hoj)
För säkerhetsskull så fick vi fast den någorlunda stabilt med spännband från BILTEMA! Perfekt!
TjoHOO sen var det bara att hojja! Det är faktiskt lika roligt att cykla nu som det var när man var liten!
Tack LINUR är en bra dag! *PÖSS*
Tjingeling & NattiNatt

1 kommentar:

  1. Du är verkligen en ubermamma tack för du finns i mitt liv kram kram

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade