lördag 29 maj 2010

COOL

Ligger här i soffan och beundrar min lilla tös!!! HON ÄR COOL! HON är inte rädd för mycket. Hon klättrar som en tok och går några steg lite då och då! Faktiskt hela 5 steg igår DET ÄR STORT!
Petter lärde sig att gå på dagis när han var 14 månader :( Fatta att personalen berättade för mig att han hade lärt sig gå under dagen när jag hämtade honom...OCH jag var inte där! *ONT*
Nu är det ju ett tag sedan han lärde sig och gå och istället var på inskolning på skolan igår! Stora killen! Han tyckte det var super spännande och ALLT hade gått bra! Så efter sommaren blir han en "nolla".
Idag har vi återigen lagt vår ekonomi och TRO på att Pierre ska ska lyckas få fram ett bra system på HÄSTARNA! DET hade ju inte varit fel med en vinst denna gången! Fast vi vann ju 4 hundra förra gången delat på 12 ;) Hehe...

Nu ska jag snart åka och jobba. TJINGELING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade