fredag 7 maj 2010

Håll i HATTEN...

Jisses vad det blåser ute...värsta höstvädret! :( Vill ju har VÅR/SOMMAR! Mina få pelagoner som överlevde min hårda behandling av frost...har nu blåst iväg! Känns ju ganska skoj nu när man har vårdat, gullat och haft ett stort hopp för dem hela vintern! Får helt enkelt köpa nya :)
Jag ska snart iväg till jobbet. Bytade dagpasset idag till kvällspasset för jag var iväg på Syster(VIN)Möte igår! Det var riktigt trevligt! (lite trött i morse:)
Ikväll kommer mina kära föräldrar...de ska ta hand om kidsen imorgon när vi åker upp till Ågård (Varberg)
Nä, nu ska jag väcka lilla prinsessan som nannar så gott. Ska åka in till Svärisarna på lunch sen bär det av till jobbet!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade