söndag 2 maj 2010

På tal om MiljöKatastrof...

...jag är en levande gasläcka! , det är inte skoj! I flera dagar har jag varit svullen och öm i magen! Det ser ut som om jag är i femte månaden eller nått! USCH...
Får ta tag i uteslutningsmetoden i morgon och utvärdera allt jag äter! Jag drack lite A-fil innan och bara det lilla fick magen i uppror!!! Groteskt ju :( Stackars Calle som både får leva med synen (gravidlook utan större bröst) och gaserna! Hehe...
Nu kallar bingen...kommer att sova gott! Gräset är klippt, rabarbern är i marken, det är moppat och vissa fönster är putsade! Så det så... NattiNatt...

3 kommentarer:

  1. Men vännen då !! Du var ju så i Stockholm me ,, har du funderat på om du har blivit laktosintolerant allergisk eller nåt :( Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte! Hoppas inte! Har ju varit svullen sedan vi var i Stockholm, från och till! Lite bättre idag dock...man vågar ju f¤n inte äta något!
    Blir det inte bättre snart så får jag ju kolla upp det!
    Hur är det med er? Såg Marcus & Herman på tv från travet i Lördags! Coolt! Kramilikram!

    SvaraRadera
  3. Men gumman, det är ju precis så jag blir av mjölkprodukter. Prova ett par dagar utan och se om det blir någon skillnad? Puss

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade