torsdag 20 maj 2010

Torsdags svammel!

Hej Hopp vilken underbar dag det har varit idag! Blir så glad :) Behövde verkligen få lite SOL nu!
I förmiddags var vi en sväng nere i byn på vår "mammafika" å det var lika trevligt som alltid. Perla börjar dock bli en liten ligist och den lugna & harmoniska tiden är nu över! Kommer att få jaga henne i sommar är jag rädd för!!! USCH!



Några av Perlas SÖTA kompisar!

Tanken var sedan att jag & P skulle åka en sväng till stan. MEN...efter allt bus med kompisarna så tog det två timmar innan hon vaknade till liv igen! Kan tänka mig att hon tyckte det var lite varmt...

Så vi spenderade eftermiddagen på gräsmattan, lekte med vatten och busade!

UNDERBART!

ÄppleTrädet Blommar! Får nu bara hoppas att det blir lite frukt med :)
Tjingeling...nu ska jag lägga mig och läsa lite! Imorgon ska vi upp till Borås och hälsa på the Pålemos...I LIKE!

2 kommentarer:

  1. Det var inga huggisar i gräset va??? ;)))

    SvaraRadera
  2. Nä. det skulle aldrig hända! Jag är ju MAMMA! :)

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade