torsdag 27 maj 2010

Torsdags svammel!

Morsning, morsning!
  • Har promonixat...07.45-08.30=F#N VA JAG ÄR BRA!
  • Frukost och nyhetsmorgon fram till 09.00
  • Promonix ner till dagis...
  • 09.30 mammafika...plus en pappa :) =ALLTID LIKA TREVLIGT!
  • 10.45 promonix hem. Perla somnade sött i vagnen med en "låne NAPP" :) *TACK*
  • Perla sover och jag BLOGGAR!
  • Ska fixa lunch...
  • Kära svärmor kommer och jag åker till jobbet 14.00-21.30!
  • Solen värmer och humöret är på TOPP!

Tack och HEJ!

Parkering

Perla premiärsover sin nya vagn *SÖT*

2 kommentarer:

  1. Hur är den nya vagnen tycker du? Jag är på gång att köpa en till Alva. Vill dock ha en bakåtvänt ett tag till, har ingen aning om vad jag ska välja.

    Kul att fler köper vagnar så man kan kika runt lite och se om ni är nöjda;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej du! Vagnen är toppen! Lätt, smidig men samtidigt rejäl. Vi är ute mycket och går och den är verkligen bra på grus, skog och stigar (luftdäck)!
    Tyckte också kanske att jag hade velat ha henne vänd mot mig ett tag till...MEN Perla var nöjd och ville nog inte titta på mig mer:)
    Denna vagnen är nog inte så dyr heller...ca 3500 NY tror jag.
    Ha det fint i sjukstugan!

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade