tisdag 18 maj 2010

Knas...

...hade precis kommit igång med att BlåTanda över mina bilder från mobilen till slapptoppen... fungerar det inte längre! Skit med! Ja, ja...så nu slipper ni ser på bilderna :)

  • Perla var på 10 månaders besiktning igår och hon gick igenom! 9450 g tung och 74 cm lång! Min lilla bebis har blivigt en liten tjejja!
  • JoJo fyller år idag! Grattis gumman hoppas du haft en bra dag. Tack för tårtan och kaffet i förmiddags. *PÖSS*
  • Lunchade med Melle idag...Trevligt! Löve U! Vi måste ta till och partajja snart!
  • NattiNatt! Ska upp och jobba tidigt imorgon! På tal om jobb...Calle hälsade på mig idag när jag jobbade...Myspys! Jag blev nästan lite generad ;) det är nog bara för jag är så KÄR!

2 kommentarer:

  1. Naw, sött med kärlek på jobbet =) När jag och Bartek båda jobbade i Anderstorp, på olika ställen, så lunchade vi en gång i veckan ihop! Det är lyx det... Lite lunchdate!!!

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade