söndag 23 maj 2010

RoadTrip till Borås...♥

I Fredags åkte jag, Petter & Perla upp till Linda & Co i Borås och hälsade på! Det var så skoj att träffas...händer ju tyvärr inte så ofta längre! MEN...känslan är alltid den samma ändå! Linda är en av de bästa vänner man kan ha OCH jag är så glad över att ha henne som min vän! *PÖSS*
Min FinaFina Vän LINDA!

Sen blir ju inte saken sämre av att hon har helt underbara ungar!
Henny & Ellü

Det skiljer ungefär 1 1/2 år på Henny och Perla
MEN de kommer säkert bli lika bra vänner som Petter och Ellü snart!
Vackra lillaTÖS


Lunch på Jensens Bööfhus.
Hur F¤N gör man ett danskt Ö!?
Coola Henny


Perla åt mer eller mindre upp min glass :)


En blå och en röd Bulle i parken...och de såg precis lika tokiga ut som Sonnic gör!


Stil med klass ;)

2 kommentarer:

  1. Vilkas fina ord vännen du är bäst och du har en sån fin familj
    love you
    glöm inte mäta the walls
    saknar dig redan

    SvaraRadera
  2. DU kommenterade :)SKOJ! Jag ska mäta stumpan...kommer ju få världens finaste väggar här hemma! Får jag publicera väggmänstret på bloggen? Pöss...

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade