söndag 9 maj 2010

Ågård

Nu är vi hemma igen efter Lördagens uppvärming inför Turkiet resan vi åker på i sommar! Ska bli så skoj att åka iväg med dessa underbara människor...minus Jennie & Peter som förvisso är kanon men de ska inte med på resan plus Eva & Mattias som tyvärr inte kunde vara med :(

Ågård ligger utanför Varberg, på landet närma havet! Superfiint ställe!


Jag & Calle som var hyffsat kära igår :)
*Pöss My LOVE*


Kvällens höjdpunkt för mig var ju självklart när jag vann över Lina på LuftGevärsSkytte!
Mohahaha...Hon hade ingen som helst chans!

Lina har dock fortfarande lite försprång i vår "TÄVLAN" sen hon drog upp mig från Nissan...
Men jag har en plan...som har med upplivning att göra! Frågan är bara hur jag ska få henne till ett livlöst tillstånd! , USCH vilken tävligsmänniska jag är...eller dålig förlorare...eller ELAK! Det är hårfint där! Men mycket viktigt för oss!
Calle & Jennie


2 kommentarer:

  1. Verkligen trevligt! Fina bilder. Hur mår du? trött o seg eller? Puss

    SvaraRadera
  2. Tack! Fast det var skit kameran jag hade med mig. Måste köpa ny...
    Jag mår toppen! Pöss...

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade