tisdag 4 maj 2010

Tisdags Svammel...

Har precis kommit hem från JoJo efter en Go Tisdags Kväll: DesperataHemmaFruar, Vin, Snacks och idag även Baily´s Coffe! Mumma! Vi har världens bästa Tisdags rutin...och Onsdag. (Grey`s, Vin, Snacks...mm.) :)
Dagen började annars med PannKaksGräddning! Petter skulle iväg på museet i stan och skulle ha fika med sig.
Jag försöker verkligen att göra den bästa fikan! Fanns ju inget bättre än när man var i väg med skolan, när man var liten och hade ihoprullade pannkakor med jordgubbssylt, varm o´boj och en festis med sig!!!

Igår var jag iväg på en scrapping...så roligt att få pyssla lite. LÄS: slippa rodda & natta barn :) , det är faktiskt ett intresse som jag verkligen saknar. Kanske inte att greja med kort men att få klippa, stämpla och limma! Ska fylla på Ellis collage med lite mer pyssel och sedan rama in den...

Elli & Petter
Gör MegaBubbor!

Perla har fått en ny lampa!
Calle ligger och snarkar...SÖTT tänkte jag skriva! Men det låter ju förj¤vligt! Planen är nu att väcka (bök ev sparka) honom lite så att jag hinner somna om innan han börjar att snarka igen! Mohahaha...
NattiNatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade