tisdag 11 maj 2010

Vilse i pannkakan...

...det slår nästan aldrig fel! Jag & Lina är en katastrof på att hitta HEM :) Vi var ute och gick idag. Planen var att gå långt...en ny runda jag hade funderat på ett tag! Hur lätt som helst! Hade tillochmed tittat på en karta över området vi skulle gå! Men ICKE! Vi kom till ett stort gult hus mitt ute i skogen...F¤N!
Men som ett under så kunde vi på nått sätt ta oss i rätt riktning hem till Åled igen...tre timmar senare dock!

Vi hade iallafall tur med vädret!

Lina, Svalah & Perla
Så efter Body Pumpen igår, Power Walk imorse, långrunda med Lina så är jag faktiskt rätt mör i mina ben! Men det känns bra!
Kommer faktiskt att ställa klockan på 06:35 imorgon med! Here We GO!
Tisdag= Desperata med Jojo...Så Klart ;)
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade