torsdag 11 mars 2010

Väntar på KÄRLEKEN ♥

Sitter uppe och väntar på Calle som är på väg hem från Stockholm. Han har varit där uppe i en vecka så det ska bli skönt att han kommer hem...Inte för att jag kommer att träffa honom så mycket då jag jobbar i helgen MEN lite mys ska vi nog hinna med! Förresten så arbetade jag mitt första pass på schema idag...Vilken skillnad! Eller NOT! :) Men det är helt klart skönt att få planera och önska sitt egna schema!
Det kändes riktigt skönt att få komma iväg till jobbet ikväll. Kunde fokusera på lite annat och sen faktiskt få lite distans till Perla som ylar surt varje gång jag försvinner från hennes radar!!! Måtte det bara vara en fas hon går igenom för det var ju ett under att man ens kunde få gå på toaletten idag!


Ylig eller inte så är hon helt UNDERBAR!

Kanske så kommer det kännas bättre nu när Calle kommer hem...så man får lite avlastning?!?!

Kryper gör hon med så nu är det bara till att röja undan.

Idag när jag duschade så stod hon utanför i sin gåstol och hängde. Plötsligt så var hon bara borta! Men schampo i håret for jag ut och då stod hon och hängde med glädje över Petters lego...AJABAJA! Snabb är hon :)

Agneta = BÄST! Tack för all hjälp med kids & Calles tvätt ;) *KRAMAR*

P & K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade