onsdag 10 mars 2010

:(

Ibland är man inte så TUFF! Ibland är man inte så STARK! Ibland vet man helt enkelt inte vad man ska säga...
Har funderar på hur jag ska lägga fram det...och OM jag ska lägga fram det! Det är jobbigt det här och det finns egentligen inte ord för hur man känner, tycker eller MÅR :(
Allt känns bara skit, skit SKIT!
Min kära lila mamma är sjuk...och min pappa är helt utom sig av oro :(

Blir så ledsen...vill vara där...hos er...hålla era händer och pussa på er och berätta att allt kommer bli bra!



3 kommentarer:

  1. Stackare... Vi tänker på dig! Alvin skickar en massa gos, sådant gos som bara bebisar kan! kramar

    SvaraRadera
  2. Skänker en tanke. Fy så hemskt. Ta hand om er och jag hoppas på det bästa KRAMAR

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade