onsdag 3 mars 2010

MagSjukan :/

Jo, men det är väl klart! Självklart så åkte man på magsjukan...F¤N höll ju på att dö!!! Usch...å nä jag är inte gnällig! Tänk själva när magen vänds ut och in, svetten rinner och hela magen krampar? Det finns lite fler ofräscha detaljer som jag besparar er. För visst känns det som man blir smittad av att bara läsa om det? :)
Perla mår bra igen och det är skönt. Känns inte roligt när hennes lilla kropp är sjuk. Men hon var glad hela tiden och klarade av sin första magsjuka med bravur!
Stakars Calle är också sjuk...förkyld och feber, vilket var tur för mig! ;) Han har varit hemma idag. Tanken var nog att han skulle vila upp sig och bli kry. Men det sabbade jag med mitt kräkande...
Han har istället tagit hand om MIG, barnen, hunden, varit ute och promenerat, handlat, lagat mat, städat...Han är en klippa!
Nä nu ska jag gå en runda med den lilla lurviga...sen blir det NattiNatti. Jag måste ju bara krya på mig, ska jobba i helgen.

P & K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade