söndag 14 mars 2010

Helgen...

HejHopp! Sitter här i min ensamhet och försöker varva ner mig från helgens arbete...vilket har varit lugnt :)
Barnen de sover sedan länge och Calle har åkt upp till Stockholm igen :( Hann ju knappt träffa min kärlek under helgen...

Under de senaste veckorna har vi rensat och städat undan en del här hemma så nu har Perla fått sitt egna rum. Inte för att hon sover där så ofta...eller jo, hon somnar där sen om hon vaknar så bär jag in henne till oss. OM hon inte vaknar...bär jag in henne till oss! Hehe...Lilla hjärtegullet kan ju inte sova själv!
Faktum är att hon har varit så hostig och slemmig att hon kräkts ibland och då har vi velat ha henne hos oss.


Lite tårögd

Har ju varit underbart väder i helgen! *VårKänslor*
Trots all snö och slask som ligger kvar på marken så känns det som en tidsfråga innan våren kommer på riktigt!
Tankar & Idéer
  • Melodifestivalen: Salem & Anna var hur bra som helst! I Like...MEN jag hade faktiskt hoppas på att Ola skulle vinna! SkånePatriotisk kanske!? :)
  • Jag ska tapetsera i veckan...JAPP! Snyggt kommer det att bli!
  • Tänker även hälsa våren välkommen med att inhandla lite blommor...
  • ...och färgglada ljus! Orange kanske!?

P & K...nu ska jag nanna!



1 kommentar:

  1. Ja jag ska tapetsera i helgen;)
    och ska vi vara noga så har den
    lilla tösabiten varit "frisk" i minst en vecka
    och borde enligt hennes far kunna sova själv
    puss

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade