onsdag 31 mars 2010

The LOOK!

Idag var jag hos frissan innan jag började jobba! Det blev riktigt snyggt! Ser sådär friskt och glansigt ut...behövde det eftersom jag fällt värre än en Perser efter amningen! Det som är på väg ut igen står förrvisso ut som antenner från skallen men det får jag leva med ett tag till! TACK och LOV för HÅRSPRAY! :)

Tjusigt!

Nu får ju ursäkta Looken i övrigt...börjar bli lite trött nu! Går på mitt sjunde pass på rad imorgon...självförvållat och roligt MEN det ska bli skönt med en ledig påsk med nära och kära!

Uppföljning:

  • Perla sover hela natten igenom igen! TACK vare MIG ;) Hade Calle fått bestämma så skulle jag säkert ammat fortfarande!!!
  • Har LoW Carbat mig ner säkert 4 kg på sistånde! HURRA! Beach -10=JA!
  • Inser nu att det inte finns mycket mer att orda om...PATETISKT ju! Men så intressant är jag:)

P & K, Tjingeling, ByeBye...Over and Out!

1 kommentar:

  1. Vad fin du är:)

    HUR lyckas du att inte amma på nätterna? Några tips?? ;)

    Kramar och glad påsk!

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade