måndag 1 mars 2010

urk!

Kom hem igår vid halv sjutiden. Resan hem gick bra fast Perla tyckte inte att det var en höjdare att sitta stilla i bilen så länge! Väl hemma så fikade vi och sen så slängde vi oss i soffan och kollade på Luftslottet som sprängdes. Jag somnade som vanligt efter halva filmen så jag har lite att ta igen idag ;) Verkade super spännande ju! Både Petter och Elli kom upp efter de somnat och sa att de hade ont i magen...sen började de att kräkas!!! UUrrrk! Såå jag, mest Calle faktiskt, har roddat med kräkiga ungar i natt. Perla kaskadkräkte upp sin välling i sängen...och Petter sov växelvis i vår säng och hans egna! Elli somnade på soffan!
USCH vilken natt! Sen nu på morgonen så mår de små fisarna bra igen. SOM TUR ÄR!
Nu ska jag dra i mig en kopp kaffe och ta tag i misären här hemma. Har en del tvätt och sanering att uträtta!

På återseende!

1 kommentar:

  1. Usch, era stackare! Hoppas att det inte blir mer... Lustigt att alla tre kräks precis samtidigt. Men kanske lika bra det istället för att det drar runt en efter en i familjen... Jag och Alvin har precis kommit hem från rytmik på stadsbibblan, riktigt mysigt faktiskt!!! Ses kanske senare i veckan om ni mår bättre... Krya på dem små liven!!

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade