lördag 20 mars 2010

EgoJag!

Morsning! Precis satt mig med en kopp kaffe vid datorn...och då vaknar Perla så klart ! Och hon är inte lika intresserad av att sitta stilla i mitt knä och glo längre...
(...nu leker hon på sitt rum! Får se hur länge dock! EGOJAG!)
Ja, ja! Har varit och jobbat i torsdags och fredags så jag var helt slut i går. Somnade till någon dålig film vid 22. Usch vad jag är tråkig. Måste skärpa till mig lite ;)

Lagade iallafall god mat.
Det blev Kyckling med Samba Olek. Vi fick det när vi var uppe hos Annika & Marcus uppe i Örebro och det var super gott!
När jag kom hem från jobbet igår så åkte Calle iväg och handlade med kidsen. Jag passade då på att gå en långrunda med hunden och min Ipod UTAN VAGN! Men Gud, jag höll på att avlida så dålig musik jag hade på min Ipod! Jag som har så bra smak!? Hur kunde det bli så? ;) Erik Linder, RixFm Hits och Summer Hits från 1900- frös ihjäl!
Gick där och blev irriterad med musiken på högsta volym! Men som ett under så räddade Bo Kasper mig och jag blev lugn och sansad igen! F¤n va dom e bra!
(Jag har nu varit och utfodrat min dotter som sitter här på golvet och tuggar på sina mockasiner...jag låtsar att jag inte ser!)
(Nu suger hon på en sladd! Oppps!)
Tjingeling!

1 kommentar:

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade