lördag 27 mars 2010

Lördagsmys...

HejHopp...Jobbar i helgen och har därför inte mycket att komma med! :) Men...lite god matlagning kan man ju alltid bistå med!

...och det var precis lika gott som det såg UT! Jag åt mina inlindadeköttbitar med enbart sallad då jag inte gluffsat i mig några kolhydrater från potatis och dylikt på en vecka!

Har sovmorgon imorgon! Sen går jag på det sista passet för denna helgen!
Perla sov som en stock inatt utan att dricka välling vid 04 tiden...Håller tummarna på att det är en ny trend! Duktig tjejja! Fast jag får ju lov att erkänna att jag blev lite spak...när hon sov...man vaknade till själv och undrade var hon blev av! :)

Nä... P & K nu ska jag titta på nya Wallander med världens bästa man! ;)

1 kommentar:

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade