måndag 2 november 2009

Vidrigt...

...att man inte ska stoppa ner fingrarna i bäbisarnas blöjor för att kontrollera om de har bajsat, DET VET JAG! Men att lyfta upp dom och sniffa lite på baken brukar ju inte vara några problem!?!? Fram till idag då...
Perla satt så fint i sin sitter under tiden jag och Petter åt lunch. När jag plockat undan maten och disken så lyfte jag upp Perla...tyckte att de luktade lite suspekt så jag sniffade till lite på ryggen/baken. Hann nog aldrig känna någon doft innan jag insåg att jag hade luktat "lite" för närma!
Underbart med bajs på näsan och halva kinden!
(har ju tyvärr fått min fars näsa så ni vet ju hur stor den är)
Klockan tre i natt när jag var uppe och drack vatten (åt pasta...men det låter så gluffsigt) så såg jag i min ögonvrå att grannens grejor kom farande i vinden! Inte skoj, men jag tänkte att det går ju lätt att plocka upp när det ljusnat...MEN när hela vår J¤VLA studsmattan kom farande så blev jag lite orolig!
Gick ut i panik och försökte få ner skyddsnätet...vilket jag inte klarade själv så jag fick ringa min kära granne Dennis som kom ut och hjälpte mig! *TACK*
Här står den i regnet...lite kantstött dock! :(

3 kommentarer:

  1. me like du som är basilusk rädd hi hi jag brukar stoppa ner fingrar o det är inte alltid så kul...pöss på dig

    SvaraRadera
  2. Hehe.. rolig du är som tog kameran och gick ut i ovädret och dokumenterade.. :P Gulle dig!

    SvaraRadera
  3. jo jag har en "turknos" men jag är ALLTID noga att hålla den ifrån skiten till skillnad från MissJessiPessi!! Trodde man var mer van vid sin kran när man passerat 30-årsdan !!

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade