torsdag 19 november 2009

En UMGÅSKVÄLL i Bruhn Anda ;)

Mmm...kvällen skulle vi spendera med lite mys, pizza och Ice Age 3! Efter maten blev det mys för Petter och Calle iallafall, som så troget satt framför TV;n och tittade på filmen. Jag var BARA TVUNGEN att plocka undan lite, sköta om min farm och träffa Lina! Ooopps så var filmen slut...
JESSICA = INGEN MYSPYS MAMMA!
Sen roade vi oss med att spela UNO på fejjan. Calle i datarummet och jag i vardagsrummet. Det var roligt till en början då jag vann lite...MEN sen när Calle började fatta vad det gick ut på, så var det inte så skoj längre...
ATTANS! Jag fick ju bara kassa kort!
Nu är Petter nattad och VI ska titta på nya Wallander. Om sanningen ska fram så tänker jag somna på Calles arm i soffan...
Visst är vi bra på att umgås med varandra i vår familj!? ;)

1 kommentar:

  1. suck den där farmen är bara ett bevis på att du har för lite att göra. calle sätt henne i arbete

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade