tisdag 10 november 2009

...gnäll :(

...Lila prinsessan har inte varit sig lik idag. Hon har liksom inte kommit till ro riktigt...phhu...Man är ju bortskämd med att hon är en "trött bebbe" lite ibland under dagarna iallafall, så man får något gjort här hemma eller så att man själv kan få vila! Det var nog första gången jag kände mig lite irriterad på henne och tänkte....SOVVVVVV NU!
USCH vad taskig jag är...det jag glömde bort i min frustration var att hon sov hela natten i natt och då menar jag från 20 till 07 på morgonen! Det är faktiskt inte illa!
Nu ska jag in till grannen...parkera häcken i hennes soffa...titta på DesperataHemmaFruar...
Ska bli skönt att få lämna huset en stund själv :)

Träffade prästen inför dopet på lördag, idag...Det gick bra. Han verkade vara en trevlig typ! Nu ska vi bara välja ut MINST två psalmer att yla till...vilken fasa! Har inte någon riktig koll på de där sångerna.
Jag gjorde en kupp mot Calle....Mohahaha...Han frågade om vi ville läsa upp något från bibeln?Jag svarade snabbt att Calle ville det så gärna så :) Och så får det bli ;) Underbart! *LER*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade