tisdag 3 november 2009

Lite tankar och funderingar...

  • Ska jag kanske börja skriva upp de saker jag har inplanerat i min filofax...så jag får någon struktur i mitt något förvirrade liv? Glömde att gå på föräldrarmöte på Petters förskola igår! Inte bra!!!
  • Kommer Perla få några framtida men över att hon får sina D-vitamin droppar en gång vartannan vecka istället för varje dag, vilket hon ska ha?
  • Calle ska på anställningsintervju på tisdag...HURRA! MEN...när hade han tänkt vara pappaledig då?
  • Jag ska också på anställningsintervju på torsdag...HURRA! Ska bli både spännande och roligt att börja arbeta som sjuksköterska! *STOLT*
  • MEN...vem ska vara hemma med Perla?! Känns ju så sjukt oproffsigt som förälder att bara dividera om en sådan här sak! Fatta att man kan har privilegium till att vara hemma med våra barn här i Sverige i 480 dagar! OCH VI VILL JOBBA! Idioter vi ÄR! Det finns faktiskt många jobb men bara en Perla!
  • Hur ska jag få Katten Kevin till att sluta skrika efter mat varje gång jag går in i köket? Börjar tro att han är matberoende...grrr IRRITERANDE!
  • Tycker att mina bröst är fina! Vad kommer att hända nu när jag ska sluta amma om någon månad?! Usch...jag vill inte veta! ;)

2 kommentarer:

  1. duktiga tjejen du har alltid så många bollar i luften så jag blir trött.
    hoppas allt går bra på intervjuvn
    ang AD droppar så är jag helt kass på ge min lille är jag en sämre mor för det??NOT
    lycka till min fina vän du är bäst

    SvaraRadera
  2. Ååå tack Linda...det gick bra på intervjun! Hoppas du och familjen mår bra och att vi träffas snart! Kramilikram!

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade