måndag 30 november 2009

Första Advent...

Idag har vi pysslat, städat och bakat Lussebullar! Petter och Elli har bytat rum...hehe...vilket innebär att de förlorar kontrollen över leksakernas plats!!! tar man fram den stora sopsäcken och fyller med bråte, trasiga leksaker, dåliga leksaker, slitna leksaker... ;)
Jag tog faktiskt ett kort på misären innan vi satte igång...tänkte att det är ju roligt att se skillnaden!? MEN...vi hann ju inte klart så halva huset är fortfarande KAOS!
På tal om trasighet...E F¤N lite sur på Calle nu! Inte för att jag älskar att pynta= NÄ, MEN det kan vara mysigt och fint att få hänga upp en stjärna i fönstret!? Nepp det får jag inte. Jag får inte spika i smygarna (vad det nu är för något?) sen så är där ju inte en kontakt i närheten av fönsterna heller! Fatta att JAG inte har några kontakter vid fönsterna...hur dumt är inte det! Calle är elektriker OCH har gjort elen i huset själv! Men, jag kan inte hänga upp en stjärna i fönstret för där FINNS INGA några kontakter! Det är skandal! Han måste ju begripa att man vill hänga upp en stjärna i fönstret!!!
Skomakarens barn har trasiga skor!

Petter är iallafall en klippa på att baka...kolla in formen!

1 kommentar:

  1. Haha jo du har såå rätt, det är ett 24/7 jobb med dem små liven:) Men jag klagar inte, det är rätt mysigt *S*

    Dig kommer jag ihåg, jag kommer ju inte in på AFF längre:( Går inte att ordna ny användare heller eftersom min mailadress är upptagen, ska maila dem o fråga om hjälp:)

    Hoppas allt är bra, ska läsa igenom din blogg nu:)

    Massa kramar från Dismonia:)

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade