tisdag 10 november 2009

Vaccinerad...

...igår var jag och barnen på VC i Oskarström för att vaccinera oss. De var så duktiga! Men inte för att vara gnällig...man är ju lite öm i armen idag ;)
Min inställning till hurvida man ska vaccinera sig eller inte har pendlat fram och tillbaka. Men till sist fick "FÖR" argumenten övertag...förvisso tror jag fortfarande att både jag och barnen hade klarat av influensan...vilket hade stärkt vårt immunförsvar, MEN...man vill ju skydda sin lilla Perla och andra i samhället som av olika anledningar inte kan vaccinera sig!

Min FILOFAX använder jag igen...HAR ju börjat mitt NYA ordentliga liv :)
Hehe...veckan började med att min vän Mia fick påminna mig om att jag skulle gå på Me & I party hos henne på kvällen. Det hade jag ju förträngt och tyckte att vi skulle gå och träna istället! JA, klädparty blev det...och därmed också fattigareblev man! MEN...jag börjar ju jobba snart och det innebär i sig att jag kan bränna mer pengar! Eller? Klart Perla måste ha en cerise dress med en orange hjärta i baken!
Calle är förresten på arbetsintervju nu...Håller mina alla fingrar och tår! *Fixar du, PUSS*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade