torsdag 5 november 2009

....Kvinna!

Hej & Hå...
Idag var jag på min intervju...och det gick gallant! Ska börja inskolningen den 16 november...SPÄNNANDE!
Blev kallad "kvinna" på intervjun...HAHA...tyckte att det var lite roligt ELLER sorgligt! Mina år som "tjejen" är över! :( När jag var liten så tyckte jag att de som fick barn blev fula och såg gamla ut...hummm det ligger kanske något i det iallafall! Innebär det slitenhet gånger två för mig nu eller...? Kanske så är det livets gång att inte vara flicka eller tjej hela livet...inte vet jag!

Svärmor har vikt in Calles tvätt idag! FY Calle FY! ;)
Har världens bästa svärmor som alltid ställer upp! Massor av Kramar på dig och Tack för allt!
DU ÄR BÄST AGNETA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade