söndag 1 november 2009

Fy, Calle FY.... :)

Helt otroligt, men SANT...jag har vikt in lite tvätt idag! Mmm känner mig nästa lite stolt :) Om sanningen ska fram så började jag gräva i de där högarna enbart för att jag skulle sortera bort de kläder som Perla vuxit ur! Hennes fina små kläder...ligger nu fint vikta i en påse och väntar på att en ny liten bebbe ska komma till världen! Inte från min kropp dock!
Jo. när jag ändå grävde i tvätthögarna så hittade jag kläder både till mig och ungarna som vi behöver, så jag passade på att vika in de med! Fula kläder dvs Calles jobbarkläder, kallingar, strumpor, handukar och lakan lät jag ligga kvar!
Svärmor erbjöd sig att vika lite tvätt i veckan...Pinsamt tycker många av mina vänner då, och att JAG borde skämmas! MEN, det är ju fortfarande inte bara min tvätt utan det ÄR ju Calles tvätt...OCH definitivt nu så är det bara hans tvätt kvar så det är Calle som ska skämmas OCH inte jag!!! Det är honom hon hjälper=hans TVÄTT=Calle skämmas!
JAA, FY CALLE, FY ;)

2 kommentarer:

  1. du skulle kunna ha bara en blogg om tvätt

    SvaraRadera
  2. Precis, det känns lite som mitt SIGNUM! :)

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade