tisdag 9 februari 2010

VrenningeBacken

JA, jag är labil JAG VET! Nu har jag varit ute och lekt i den F¤RBANNADE snön igen ;)
Och det var riktigt skoj!!!
Köpte till och med nya medar till Calles gamla snowracer från 80-talet plus en ny pulka idag...DET NI!
YberMossorna: Johanna, Lina och Jag packade med oss fika och barn och åkte till Vrenningebacken i Oskarström under eftermiddagen. Där blev det massor av pulkaåkning och korvgrillning.

Lina V.S Jessica

Eftersom att jag fuskade lite i starten så var det kanske rätt åt mig att jag förlorade loppet! Men jag ledde fram till mitten iallafall ;) !!!
Grattis Lina *ler falskt*





Lina, Alicia & Johanna

Vår Lilla GullUnge!

2 kommentarer:

  1. shit vilken najs pulkabacke ni har!!! i närheten av där ni bor eller?Lätt avundsjuk!!!! hoppas att du mår toppen snäckan!!!
    kram jannike

    SvaraRadera
  2. Hej Gumman! Ja det är en backe i samhället next door! 10 minuter här ifrån! Finns liftar och allt! Samt en isbana! Hoppas allt är fint med dig och att vi träffas snart! Kramilikram!

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade