onsdag 17 februari 2010

Den bästa tiden på dygnet...

...ja det är nu! Mellan 10-11... Jag har varit ute och promenerat med hunden, Petter är lämnad på dagis, Perla sover i sin vagn OCH Calle är tillbaka på jobbet efter några dagar hemma med skadad axel! Fatta vad SKÖNT!?
Helt lugnt och skönt här hemma...det är bara jag som sjunger med den dåliga musiken från P3 Svea! :)


Dricker latte, lyssnar på musik och BLOGGAR!


Snart så vaknar lilla prinsessan och då rullar dagen åter på...Vi ska åka in en runda till stan. Perla ska till Farmor och jag ska gå på ett Body Pump pass. BTW...jag åt inte en enda Semla igår! Bra va?! För den delen så var det inte någon som erbjöd någon heller för den delen. Hade det varit så, så hade jag nog inte varit så mallig nu! ;)

Sen så ska vi iallafall köpa en liten present till storebror som fyller 6 år imorgon!





Kalas inbjudan!
Sen så ska vi tyvärr åka till BVC för att ta den andre vaccinationssprutan mot svinisen! Vi får bara hoppas att hon inte blir lika dålig denna gången som sist. Det känns som hon precis har blivig bra igen. Helt fri från snor och förkylningar! Men till skillnad mot förra gången så mår hon bättre idag utan något virus i kroppen. Tror faktiskt att det var därför hon blev så dålig sist!
Nu ska jag njuta lite till av min egentid...P & K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade