fredag 12 februari 2010

Göteborgtripp med ♥

Då var vi på väg...Jag & Kärleken till Göteborg för att titta på Magnus Ugglas Revy och äta trerätters på RONDO! Ska bli så najs! Det är Calles exJobb som bjuder... :) och då var vi inte sena på att tacka JA! Barnen ska vara hos Farmor & Farfar som alltid ställer upp och hjälper oss när vi behöver! *TACK SÖTA NI*
Helt underbara! MEN jag kommer faktiskt inte sakna dom ikväll ;)

Tulpan
Jag fick en liten fixidé med att plåta Tulpaner... Tycker att de är så vackra! Fick en bukett Tulpaner av Eva igår! Orange så klart! Tror det var för hon hade dåligt samvete för att hon hade hällt rödvin på min vägg på Calles Suprise... Mohahaha ;)
P & K, nu ska jag starta förvandlingen...Undra om mitt täckstift kommer att räcka?! Känner mig lite trött och det syns ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade