onsdag 3 februari 2010

SnöKaos!

Massa tjat om denna snön...känner mig som en tant! " Huuur ÄR VääääDEReT!?" JO, jag kan svara på det DÄR!
Det är FÖRJ¤VLIGT!

Vy från vardagsrummet!
Snöröjningen är inte den bästa här ute på landet så jag har mer eller mindre varit innestängd de senaste dagarna! Att gå en promenad med barnvagnen kommer inte på tal! Det är säkert 2-3 decimeter snö på cykelbanan och vägarna här omkring!
Men imorgon så ska jag skotta fram bilen för då ska jag åka och jobba! Skönt att få lämna snöborgen lite ;)

Katten Kevin eller Satan som vi kallar honom & Perla...4 sekunder innan han bet henne! (därav namnet...inte meningen att svära så mycket annars ;) )
Petter lite rastlös...ringer till en kompis!
Annars har vi faktiskt haft en mysig dag idag. Petter har varit ledig från dagis och Perla har äntligen blivigt frisk!
P & K

5 kommentarer:

  1. Gnälltant ;) Puss på dig!

    SvaraRadera
  2. 1 snöflinga till...
    våga, bara våga

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Världens sötast body på Perla!!! Var hittade du den?

    /Malin o Alvin

    SvaraRadera
  5. Hej du! Det är en Me & I tröja! Arvegods! Det är cool!
    Hade ni det trevligt i torsdags?
    KramKram

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade