onsdag 17 februari 2010

Min Kille!

Tycker nästan att det är lite sorgligt! Älskar Petters hår! Det har varit långt sedan han föddes...medytterst få tillfällen lite kortare! NU...så är det borta! :(
SNYFT!
MEN...nu kommer det ju ta några år till han klipper sig nästa gång igen...om då jag får bestämma. (SOM JAG DÅ SJÄLVKLART GÖR ) Mohaha...
Mm, det blev lite kort! Men han är den fiiinaste i vilket fall!
Han fyller år imorgon...
6 år...6 år...när blev han så stor? Det bästa av allt är att hon alltid kommer att vara min lilla kille!

Petter & Pappa bus!

P & K...Nattinatt...

2 kommentarer:

  1. Jag älskar långt hår på småkillar men måste medge att han faktiskt är riktigt söt i kort också. Vilken tur för han;)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Så lik Calle han blev/Anna

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade