onsdag 10 februari 2010

Bye, Bye...

Har precis tagit ett förnuftigt beslut! NU ÄR DET FÄRDIGT SPELAT...Farmen och mitt Cafe´är nu begravet och ett minne blått!

Undrar om man är beroende när:


  • det första man gör på morgonen är att skörda och det sista man gör på kvällen är att titta till sin farm och slakta djur eller plocka äpplen!?

  • man räknar ut vad man ska plantera så man är hemma när grödorna är klara!?

  • bebisen sitter i ens knä helt missnöjd över situationen men MAN SKA BARA...SKÖRDA!? (elakt men sant)

  • man hela tiden har koll på sina grannar så att man inte kommer efter...Kanske är det en tävligsinstinkt!? Vet inte...men knasigt är det!

Så jag tackar för mig! Kära Grannar ni få lycka till! :) Kommer faktiskt inte sakna er...
Jag har ju ett liv ;)

2 kommentarer:

  1. Superbra val! Jag slutade för läänge sedan när jag precis som du levde mitt liv efter spelen haha *S*

    SvaraRadera
  2. Ja det är ju helt sjukt vad man kan lägga ner tid på sådant trams!
    Känns faktiskt kanon! Nu måste jag bara hitta på ngt vettigt att göra istället! ;)

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade