onsdag 24 februari 2010

Morning, morning...

...ligger fortfarande i sängen...med slapptoppen på magen och väntar på kaffe som jag har tjatat mig till från min man! Att de inte förstår att de bara ska servera, så slipper man tjata ;)
Tänkte annars börja denna dagen med att gå en runda med hunden! Behöver pigga på mig lite. Igår var jag trött och kände mig som en zombie hela dagen. Det liksom brände bakom ögonen...Inte så skönt kanske!? Kan berott på att jag jobbat i fem dagar och får man bli lite trött!
Igår var jag och Perla och firade söta Linneá som fyllde ett år! GullUngen...tiden den går snabbt! Hoppas bara att det inte drabbar mina barn ;) Tiden alltså...ELLER mig för den delen. Är ju lagom gammal NU!
, kaffet har fortfarande inte serverats så jag får väl gå upp då!!!
Tjingeling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade