onsdag 10 februari 2010

Jag & mitt FLÄSK!

Oj, oj, oj vad mycket tid jag fick över nu när jag har lagt ner min karriär som bonde! Det vill säga att baksidan av mitt fläsk (ryggen) blev slitet av soffliggandet! På tal om mitt fläsk då...Försöker vara lite nyttig! Äter bra mat, går långpromenader, tränar...Ja ni vet!?
Mitt stora problem är att jag har så dålig karaktär! (Jag tycker att det låter så negativt så jag brukar säga att jag inte är en NEJ-sägare! :) )
Men iallafall...äter inte godis eller chips i veckorna. Kan för den delen inte ha sådant hemma för då går jag där och nallar gotter i tid och otid!
Vad hittar inte Carlos på då för att förstöra!? JO, jag kom på honom med huvudet långt ner i en godisskål, frossande i dessa små läckerheter från i lördags!
VA, har vi haft godis hemma i en hel vecka!? Klart jag måste HA med! Så då var det kört...där låg JAG, mitt FLÄSK och godisskålen i soffan!
N...vad onödigt! Calles fel givetvis och jag var HELT oskyldig som vanligt! Nu ska jag ut med hunden...sen nanna! P & K

Hoppas min mamma har haft en bra födelsedag idag! *Pöss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade