torsdag 15 oktober 2009

...Trivsamt umgänge!

Både idag och igår har jag träffat ÅledsMammor(en pappa) på fika på förmiddagarna! En mycket trevlig tillställning som jag hoppas fortsätta med under min mammaledighet! Var faktiskt lite skeptiskt till det i början, men nu trivs jag som fisken i vattnet med att prata om våra små klimpar, deras bajs, kräk/sovvanor...M.M!


Men av alla de föräldrar jag träffat under veckan så måste jag bara hylla YBERMAMMAN Eva som helt ogenerat och alldeles naturligt, gillar läget med att ha Morris burkmat i håret!
Helt underbart!
P & K på dig Eva!

Idag var jag och Lina med Dogsen på Ön...Underbart väder!

Egobild på MIG & Fina Lina som jag tycker så mycket om ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade