måndag 5 oktober 2009

Detta har hänt...

*Tvätthögen har växt sig större under helgen. Det innebär att vi är mycket duktiga på att tvätta kläder här, har faktiskt en maskin igång just nu faktiskt...MEN sen så låtsar vi om att tvätthögarna inte finns!
*Studsmattan höll på att blåsa ner från slänten igår natt. Förstår ni hur mycket det måste blåsa för att den ska röra på sig!?
*Jag var hos Mia i lördags kväll. Vi sjöng Singstar, drack vin och mummsade på sådant som började på M! Fatta att man verkligen tror att man e lika bra som Celine Dion när man står där och ylar med några glas rödvin i kroppen! Usch va pinsamt! Filmade lite med min mobilkamera men jag var tvungen att radera det från telefonen...annars hade den säkert gått i sönder av ren skräck när man spelade upp det!


*FarmVille detta beroendeframkallade gift är ju helt underbart! Varför har jag inte skaffat mig en farm tidigare! Det är ju helt underbart! Jag ska köpa växthus, Groovy Barn dvs en lilla lada med grönt tak, odla massor av spännande grönsaker och köpa fruktträd! Det bästa av allt ÄR att nu kommer jag verkligen inte hinna att vika in någon tvätt! Har ju faktiskt en hel farm att ta hand om ;)

En liten del av mina grödor! Min gubbe har lilla tuppkam!

Hur snygg som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade